måndag 17 oktober 2011

VINNAREN ÄR...

JAG!!!!!! hej, om ni har läst Rosannas blogg så har ni säkert hört att jag vann Kladdkake racet 2011 (bilder på priserna kommer senare för jag har full späckat schema idag...

07.30 vakna
09.00 taxi hämtar och kör iväg oss till Sveriges television (för jag ska vara med i morgonsoffan hos Malou Von Sivers)
09.45 framme vid Sveriges television
ca 09.50 ska jag in i sminket
sedan ska jag förbreda mig och mina kakor
10.50 sänds jag live hos Malou
ca 11.00 är det klart taxi hämtar och skjutsar hem oss
ca 11.30 äta lunch hemma
ca 12.00 till skolan
16.00 skolan slutar
18.30 tävlingsträning på laisings

tufft schema vaa??
PS: jag ska göra en till blogg där jag testar nya saker innom "bakvärlden" och lägger ut recept och bilder på mina egna kakor. men...
ni kan få bilden på vinnarkakan (Sveriges godaste kladdkaka kommer nu på bild)

Här är min vinnarkaka som jag ska bjuda Malou på idag!!

Hej då!!!

Kramisar Ida <333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar