söndag 2 oktober 2011

Jaaa!!!!!!!

Hej, igår på tävlingen gick det super bra! jag kom dock inte på pallen och fick pokal men...
i singel så kom jag till semifinal och var en plats från finalen och där kom jag 6:a av 53st. i min och Lollos par (inte lovisa utan min parkompis Louise) så kom vi till final!! vi slutade som 5:a av 24st par. I våran grupp "Golden Sisters" så kom vi näst sist inte bra alls men..
Nu har jag 1 av 2 prickar i singel (man behöver 2st) när jag får nästa så kommer jag upp i silver klass nu är jag i brons klass..
likadant i par vi behöver bara en prick till för att vi fick 1prick igår så snart är vi i silver!! jag längtar!!!!!
i gruppen så fick vi ingen prick men i grupp så behöver vi 3prickar och vi har 2st så om en prick så får vi tävla NM, VM.
Nu ska jag äta frukost!!
Hej så!!

Kramisar Ida <333

våran tävlingsgrupp "Golden sisters"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar