tisdag 11 oktober 2011

Världens bästa storasyster!!!

Hej! idag på våran So lektion så skulle vi skriva vem vi skulle vilja ge ett stort pris. asså till någon som betyder mycket för oss! jag gav mitt pris till min storasyster Malin jag älskar henne och hon finns alltid där för mig vad som än händer! så tilll dig Malin jag älskar dig och saknar dig jättemycket puss och kram Ida!

Kramisar Ida <333




roligt märke






Jag tycker att den här var lite rolig
EN DIKT SOM JAG HITTADE!!:

Du får mej att le
du får mej att skratta
ingen är som du
jag önskar jag kan
va hos dig nu
även om du får
mej att gråta
eller fälla en tår
men även vet jag
att vi är två
även om vi går
genom eld eller vatten
kommer vi alltid va två
jag älskar dig


En sak som du ska
ha på minnet
är att jag tycker
om dej väldigt mycket!
Du är en sån person
som får alla att känna sig bra.
Jag trivs och kan alltid vara
mig själv med dig!
Alla borde ha
ett syskon som du,
och jag är så
tacksam för dig!
En sak är säker
och det är
att du och jag
kommer vara
syskon livet ut.
Älskar o saknar dej
 <33333333333333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar