fredag 7 oktober 2011

Förlåt

Heej! förlåt om jag inte har bloggat på ett tag men Rosanna bytte lösenord och glömde att säga det till mig så jag kom inte in. många har säkert sätt mig i tidningen(tack för det fina inlägget om det sanna) dock så var det pinsamt i skolan!
jag glömde romantexten i skolan igen men jag lovar att ni får dem på måndag!!
jag håller på att läsa en grymt bra bok i skolan den heter "Döden i dina ögon Arvet" ni måste läsa den! kommentera gärna om ni läst den eller om ni vill att jag ska tipps om era bloggar!
Ska dansa i 3timmar och 15minuter snart!!
Hejdå!

Kramisar Ida <333


Första boken, jag har inte läst den men jag vill

jag läser den här boken, det är 2:an men jag ska läsa 1:an sedan. 1:an fanns inte på
biblioteket när vi var där och innan visste jag inte att den jag läste var 2:an

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar