fredag 28 oktober 2011

One Tree Hill

hej, start ska jag se på one Tree Hill (osäker stavning) idag har vi haft halloween på skolan det var jätteroligt! jag var en häxa (bild kommer)
förlåt om jag inte bloggat på ett tag men jag har varit SÅÅÅ trött!!!
igår var jag nära att svimma i skolan...
Vi skulle disekera (osäker stavning) fiskar och tidigare i år i februari så snittade jag upp min fot på en trädklippare så jag fick ett 1,5cm jack rakt in i foten så när Sara klippte upp fisken så tänkte jag på hur min fot såg ut inuti (det låter konstigt men det var så jobbigt för mig) så Signe såg att jag satt och skakade när killarna plockade ut inälvorna på fisken så hon gick fram till mig och följde mig ut så jag fick lägga mig ned för jag var kritvit i ansiktet och skakade som sjutton så jag och Signe fick skjuts hem av min lärare.
men nu mår jag bra!
Puss

Kramisar Ida <333
Halloween


BLÄÄÄÄ
One Tree Hill

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar