torsdag 13 oktober 2011

Kladdkaka med mint och vaniljglass

hej, som många av er vet så ska jag vara med på "Kladdkake Racet" på lördag. den kladdkakan som jag ska baka där är Mint kladdkaka med vanilj glass, riven mintchoklad och chokladsås. ni kan få receptet och bilden efter tävlingen. jag vet inte om jag får lämna ut något så det är bara att vänta till lördag eller söndag. (är inte säker  att jag bloggar i helgen med tanke på att mormor, morfar, morbror och Jissa kommer hit men jag ska försöka.)
Ett till kapitel på "Romanen" kommer imorgon så där är det också bara att vänta.
Herre Gud vad ni får vänta!... HIHI!!
jag ska titta på Robinsson ikväll. jag skulle aldrig klara av att vara med där, det är nog jobbigt och tufft!!
okej nu ska jag sluta att prata...
Vad sägs om lite bilder?!? Varsågoda...
PS: Temat är Miranda nallar. de är sååå sötaa!!!!












Hejdå!!

Kramisar Ida <333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar