onsdag 27 juli 2011

Basic Element!?

Hejsan Hoppsan!! Ikväll ska vi till en Restaurang och lyssna på ett band som heter Basic Element vet ej om de är bra men jag hoppas det! aja, vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag...
BTW min handled är bra nu!! Jippey!!
jag var i Vaxholm igår glömde att skriva det! jag köpte rosa muffinsformar, en rosa penna, jordgubbskolor som smakar jättegott och en födelsedags present åt mamma. Som vanligt har jag badat mycket och massa andra saker. BTW inlägget som jag gjorde om godis för några månader är det populäraste på bloggen så jag tackar alla som har kollat på det och för er här kommer flera godis bilder.
Puss och kram ida<333
För er som inte vet betyder BTW "By The Way" här kommer godis ha det så bra kram igen<333



  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar