lördag 16 juli 2011

Konfirmation

Hejsan, Idag ska jag på en kompis konfirmationsfest. hon har precis varit på komfaläger (osäker stavning) det är ju några år kvar innan jag konfirmerar mig men min syrra har gjort det. så idag så åker vi hem från landet och till hennes konfirmation. I förra inlägget (Igår) så lovade jag bilder på kläder men det fungerade inte att lägga in så det får antagligen bli imorgon. när vi kommer hem så ska vi kolla datorn hos en kompis pappa som kan datorer och sedan ska jag kunna lägga in bilder (vet inte varför den här bilden funka men a,ja
P.S  I morse fick jag ett HM klubbkort mamma hade fixat det till mig jag blev as glad det står mitt namn på det "Jippey!!" D.S



Det här är inte mitt jag hittade bilden på nätet men det ser ut så här.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar