fredag 15 juli 2011

Solnedgång!

 Heej! Igår kväll så såg jag och min familj en jättefin solnedgång (ni kommer att få bilder på den sedan)
Jag köpte ett par nya pilotglasögon i onsdags (bild på dem kommer också)
Och nu är jag tillbaka på landet<3 Igår åkte jag till en kompis som heter Martina. Vi solade, badade as mycket och åkte "banan" efter deras båt. Jag hade aldrig åkt det i början var det jätteläskigt men efter ett tag blev det super roligt. Men idag har jag träningsvärk i hela kroppen för att jag spände mig när vi åkte "banan"
Om ca 1 timme så ska jag och pappa till golfbanan och spela några hål. vi ska också slå på "driving ranchern" (Osäker på stavning) och träna på putter. (bilder på golf kommer också) och som jag lovade förra gången så kommer det bilder på kläder och skor men det tar vi nästa gång med tanke på vad jag har skrivit om idag (lite andra saker än kläder) 
Puss och kram Ida och Jissa (jissa som föresten ligger och sover nu. bild kommer på henne också) Hejdå<33







Den vi åkte på såg inte riktigt ut så här våran kunde man bara åka 2 på.






 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar