tisdag 26 juli 2011

Aj,!!!

Heej!! Igår när jag vaknade hade jag skit ont i handleden. (det var dåligt väder. Idag också) så jag och mamma åkte hem till Täby för att handla vi åkte också in till stan och jag jobbade lite i mammas kompis affär. Jag jobbar lite där ibland det är JÄTTEKUL!! Aja, när vi hade handlat och var i stan gick vi förbi Åhlens (mamma skulle köpa dörrmattor) då gick vi in på apoteket. för att jag hade berättat att jag hade jätteont i handleden (lillfingret och ända bak i armbågen) och på apoteket frågade vi efter en linda. han i affären frågade varför bara för att vara snäll och vi förklarade. han kände på min arm och hörde vad jag berättade så han förklarade för mig att jag har en överansträngd handled (lillfinger massa nerver i armen) och jag måste äta 3 ipren om dagen JOBBIGT!! därav att jag inte skrev igår jag hade för ont nu skriver jag bara med vänster hand och det tar sin lilla tid. men nog om mig hur har ni haft det? här kommer bilder på lite allt möjligt blad annat på Jissa för min morbror Jissas husse brukar ibland kolla på bloggen när jag lägger ut bilder på hans lilla hund Jissa. Vi ses snart Fredrik. Kram ida. Och till er andra inklusive Fredrik...
Många stora kramar (och blöta hundpussar) från Ida och Jissa.

Jissas gossedjur

Jissa (lite smutsig efter mat.

Kladdkake smet MMMMM vad gott

Trött Jissa med tvättbjörn

Brun labradorvalp

Golden retriver!!!

Kramizzar<33333


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar