söndag 24 juli 2011

Bichon havanese

Heeej! På Madeleines pappas sida så har de precis fått en liten hund det är en Bichon havanese som heter Stella
Jissa våran lånehund är sååå söt när hon badar bland annat. hon ÄLSKAR en magsurfingbräda som vi har. om jag leker med den i vattnet så simmar hon ut till mig och tar den och hon vill alltid leka och bada i vattnet med oss
bilder på båda hundarna kommer i slutet av inlägget. Idag så ska jag och pappa ut och spela mer golf. det är super roligt =)
annars är det ganska lugnt här ute Madeleine åkte hem för ca 10min sedan. Sanna (Rosanna) ska antagligen komma ut i helgen. och Jissa ligger nu och sover vid mina fötter.
Nu kommer det lite bilder hoppas ni har det bra och ett riktigt skönt sommarlov. Nu ska jag väcka Jissa och gå ut med henne.
Puss och kram Ida

Jag och Stella

Stella

Stella

Jissa badar

Jissa och jag badar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar