onsdag 22 juni 2011

Landet

Tjenare!! Som sagt så är det midsommar i övermorgon... Har inte bestämt vad jag ska ha på mig ännu men det löser sig säkert. Jag och pappa åker båt ut till landet imorgon och mamma kommer typ ut till landet 3 på natten för hon åker bil med all packning. för vi ska ju vara på landet i ca 6 veckor nu. (MASSOR AV KLÄDER DE FLESTA ÄR MINA!  Hihi) för första gången på länge så kommer min storasyster Malin ut till landet med Tessan. Malin brukar vara hemma eller hos kompisar så jag blev jätteglad när jag fick veta att hon skulle fira midsommar med oss<33 Om senast en vecka så kommer jag få passa min morbrors hund. han kommer upp med den från Varberg det ska bli jättekul att ha en hund i sommar!!!
Jag tänkte lägga in lite bilder på thomas sabo barlocker men något har hänt med min dator så jag kan inte lägga in bilder möjligtvis imorgon jag provar då
Många stora kramar från Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar