torsdag 9 juni 2011

Skolavslutning

Hej alla läsare! Ida här<33 Sanna skriver inte lika mycket längre bara så att ni vet men jag forsätter:)            (P.S älskar dig sanna Puss och kram)
Har varit och shoppat lite fina kläder inför sommaren<3
Jag längtar som sjutton efter skolavslutningen. Gör inte ni det???  Aja, jag har köpt en klänning för ett tag sen som jag hittade, jag hade glömt hur fin den var:) så den kommer jag att ha på skolavslutningen!!!
föresten Sanna det var AS kul på landet när du kom ut det får vi göra om XD hihi
okej tillbaks till ämnet, jag kolla lite på Internet idag och sökte på sommar och då längtade jag ännu mer efter sommar lovet TIPS: sök på jordgubbar och få en otroligt mysig blick av sommar:P
Ska hoppa in i dushen nu jag bloggar mer när jag har kommit ut (om jag hinner)
Här får ni i alla fall sommar bilder Puss på er allihoppa!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar