onsdag 15 juni 2011

Idag gäller det!

SOMMARLOV!!!!!!!! om bara 2,5 timmar (två och en halvtimme) så får jag Sommarlov! Jippey!!!!!!!!!!
Jag har precis klätt på mig min vita klänning och är bredd att åka till skolan.
min kompis Linnéa ska komma vilken sekund som helst. hon slutade i fredags så hon kommer och tittar på min skolavslutning<333
Aja nu ska vi prata om någonting annat en skolavslutningen:)
I går var jag Malin och Tessan hemma  för att mamma och pappa var ute på restaurang på sin bröllopsdag och sedan så skulle de sova över på landet. så jag Malin och Tessan var hemma själva. vi var vakna till 01.30 så jag var as trött imorse men jag hade ju sovmorgon så det gjorde ju ingenting vi tittade på filmen "Trassel" den var skit bra..
Nu ska ni få lite bilder på några olika saker.

Ida i scrapbooking

hihi

Ett bra namn

Som sagt jag älskar dans

här kom en liten ida (hihi)

IDA

Jag tar ju inte skolavslutning på en fredag men jag älskar fredagar!!!

Min kanin heter sotis<33

Kram till er allihopa hoppas att ni får ett jätteskönt sommarlov jag lovar att blogga under sommarlovet!!
Puss och kram från IDA!!!!<3333333
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar