tisdag 14 juni 2011

Bara 1 dag kvar!

Hallå!! Jag vet att jag tjatar på om skolavslutningen hela tiden och förlåt men jag längtar bara så himla mycket. och imorgon gäller det...
vi ska "sjunga sol,vind och vatten" av Ted Gerdestad och sedan den klassiska "den blomstertid nu kommer" en bra sak är att skolavslutningen börjar 11 så det blir LÅNG sov morgon (TOPPEN!!!!)
Mamma och pappa har bröllopsdag idag så de ska ut och äta så jag min storasyster Malin och hennes kompis Tessan ska grilla ikväll och sedan kommer mamma och pappa hem lagom till skolavslutningen imorgon:)
det roliga är att när jag är hemma med Malin och Tessan är vi alltid uppe jättelänge!!!
Här kommer lite dikter till dig sanna


Ditt namn
Jag skriver ditt namn i sanden men vattnet tar det.
jag skriver ditt namn på en sten men vinden tar det.
Jag skriver ditt namn på ett papper men elden tar det.
jag skriver ditt namn i mitt hjärta och där kommer de stanna för evigt


Bästa vän
Du är så snäll och rar
Du är den bästa vän jag har
Min bästa vän kommer du förbli
För ingen har så kul som vi
Vi hittar alltid på en massa trams
Och om vi bråkar blir vi alltid sams
Du är den bästa vän jag har

 I wrote your name
I wrote your name on a stone
but the weather took it
I wrote your name in the sand
but the water took it
I wrote your name on a paper
but the fire took it
I wrote your name in my heart
and it will always be there.

(Samma dikt fast på engelska)

Många stora kramar från Ida<3333333






 .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar