torsdag 29 december 2011

tråkigt

hejsan, har precis vaknat... det blev ganska senat igår, för först var vi och handlade sedan åkte vi till ett par kompisar till oss för att äta middag och sedan därifrån så skulle vi sitta i bilen påväg ut till landet och det tar en timme!
idag skulle jag ha haft en kompis här som heter Linnea, men hon är inte här för att hennes mamma hade bestämt att hon skulle sova hos oss medan hennes pappa hade bestämt att hon skulle sova hos några andra kompisar, för hennes föräldrar hade inte riktigt pratat om det med varandra, men vi ska i allafall fira nyår med dem så de kommer ut hit till landet imorgon kväll.
så nu sitter jag här och har allmänt tråkigt!!!!, vet inte vad jag ska göra. men det blir väl typ sims.
aja, nu ska ni slippa mer prat om mig.
här kommer bilder!, jag bloggar mera senare idag.

Kramisar Ida <333


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar