söndag 11 december 2011

Godmorgon

godmorgon sömntutor! nu har jag precis vaknat och ligger med datorn i knät i min otroligt varma,mysiga säng.
snart ska jag gå upp och äta frukost och sedan blir det märkes tagning jag berättar ikväll hur det gick.
som sagt så var jag och pappa på hund mässan igår det var jättekul efter mässan så gick vi på gamla stans julmarknad. en affär vi gick in i var "PolkaPojkarna" där gjorde de polkagrisar och en kille kom ut med nybakta, varma polkagris och bjöd oss det var så gott!!!
man kunde få göra egna polkagrisar men vi hade inte bokat så det fick vi inte men det kan jag tipsa om i typ julklapp ta med någon och baka egna polkagrisar (jag vet inte om det finns någon ålders gräns men man kan ju fråga)
aja här kommer lite bilder

Kramisar Ida <333


här är deras logga

Det fanns typ 30 olika sorters polkagrisar att välja på!!





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar