lördag 24 september 2011

Hösten är här!

hej, jag och mamma har precis varit ute och plockat mossa, kottar och lingon ris (hon ska göra någon krans) man märker att hösten är här. jag är ingen "jätteidol" av hösten det är kallt och varmt, man blir sjuk och det blåser brrrrr. men nu till de bra sakerna man kan sitta ute under en filt och blogga (hihi), det är många fina färger och när man kommer in på kvällarna kan man sitta och mysa vid brasan med varm choklad. mm det tycker jag om att göra...
innan idag såg jag på "suite life on deck the movie" med Zack och Cody. (egentligen så heter de Cole och Dylan Sprouse de är tvillingar) den fimen var faktiskt riktigt bra. den får 4,5 eller 5 så se den.. det kommer bilder på dem och filmen senare.
nu ska jag sätta mig och höst pyssla (jag ÄLSKAR att pyssla)
ses.
Många stora höstiga kramar från Ida <333

Höst

Höst

Cole och Dylan Sprouse som små

Cole och Dylan Sprouse lite äldre

Cole Sprouse

Dylan Sprouse 

Cole och Dylan Sprouse 

Filmen

Från små till stora

Serien om dem på Disney Chanel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar