onsdag 28 september 2011

Kantanj

Hej, i måndags (den 26e) efter skolan så var Emma och Rosanna på våran skolgård. de hade suttit och väntat på Lovisa och när Emma och Rosanna såg mig så kom det springande fram och kramade mig (vilka bästisar man har Puss på er) Jag fick en kastanj av Emma (som Rosanna hade gett henne det var viktigt att säga) den var jätteliten och jättesöt!
Föresten ni som har kollat upp iCarly så kan jag tipsa er om en blogg som en tjej som heter Julia skriver icarly.blogg.se kolla på den hon skriver väldigt bra saker.
nu har jag varit och dansat och har precis ätit middag mamma och pappa är och dansar salsa så jag är ensam hemma nu tittar jag på "The Big Bang Theori) klockan 20.00 så ska jag se på idol och i pauserna så ska jag slå över till glee jag ÄLSKAR! Tvprogrammet Glee.
här kommer bild på en kastanj
Hejdå!!

Kramisar Ida <333


Kastanj (inte den som jag fick av Emma den jag fick av henne var mycket mindre och sötare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar