söndag 14 augusti 2011

Sanna du e bara bäst!!!

Hejsan!! Bilderna från London har inte kommit än. jag har inte hunnit ladda ner de på datorn än. I fredags så var jag på Grönan Jag åkte typ allting utom frittfall och insane jag vågar inte åka de två (jag e lite feg) Jag läste sannas blogg idag och såg att hon har laggt ut ett inlägg om denna blogg och tipsat sina läsare. den här bloggen var nämligen min och sannas innan men hon har gjort en ny så jag tog över denna och sannas blogg  är bara bäst kolla in den på www.rosannamoberg.blogspot.com
Imorgon kommer jag inte kunna blogga för jag ska hem men på tisdag så kommer jag till landet igen och då bloggar jag. jag kommer bo här med några kompisar och deras mamma mina föräldrar jobbar. jag orkar inte ta med datorn hem därav att jg inte kommer att blogga om ni har tur så lånar jag syrrans eller mammas&pappas dator och kan lägga in ett snabbt innläg. Nu måste jag gå...
Kramizzar Ida <33333

Som sagt jag ÄLSKAR dans !!!! <333

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar