tisdag 31 maj 2011

Fredag!

Hallå alla läsare. Jag fyller år på fredag och längtar sååå! Mormor och morfar+kusiner,morbror,moster kommer hem till oss idag jag har längtat efter dem för de bor i Varberg och i Göteborg och vi bor i Stockholm så jag har inte träffat den sen i julas. och Sanna (Rosanna) ska med ut till landet för att fira mig på fredag!! Jag längtar efter dig<33 Men det har hänt en sak...
igår den 30maj bröt min storasyster nyckelbenet och hon ska ta studenen i morgon den 1juni. så hon får åka rullstol på sin student. hon ska oppereras på fredag när jag fyller år och hon är jätteledsen att hon inte kan vara med när jag fylller år hon satt och grät och var arg på sig själv. men vi löste det vi firar mig med henne idag jag fick världens finaste barlock av Thomas Sabo bild kommmer nedan för!

Det var exakt den här som jag fick av min storasyster och hennes kompis!





Saknar dig sanna kramizzzar Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar