måndag 16 maj 2011

Disco SM

Hejsan! I fredags klockan 08.00 åkte jag tåg till Göteborg för att tävla disco SM
jag kom hem i går (söndagen den 15 maj) med bland annat en pokal!!!
Jag tävlar i tre olika grenar de heter Singel (det är då man tävlar ensam) , Par (då tävlar man två och två) och så tävlar jag i grupp (då tävlar man som minst 3 och som mest 7)
I singel ligger jag nu rankad 12 i Sverige jag blev skit nöjd för att jag tävlade mot 110 stycken!
I par har vi inte fått veta var vi kom än men jag tror att vi ligger rankade på 15 plats i Sverige vi tävlade mot 40 stycken. Och till sist i grupp ligger vi nu rankade 4 i Sverige vi tävlade mot 25 grupper. så nu har vi ännu en pokal. varje tävling som vi har tävlat i grupp har vi fått pokal vi har kommit både 1a, 2a, 3a och 4a
så där har ni min helg.
Nu ska ni få några bilder!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar