fredag 24 augusti 2012

free ice cream

hej, idag när vi satt på slöjden sa min slöjdlärare att hon ville prata med mig och då flög ju en miljon tankar upp. men det var tydligen så att i måndags så var det korv lunch och lekar på skolan och jag och Signe som var helt slut och inte orkade göra något tog ett papper och en penna och gjorde frågesporten tillsammans...
och det visade sig att vi vann!! så som sagt idag på slöjden när min lärare ville prata med mig så var det för att säga att jag och Signe skulle få ett pris, och det var en glass check på 25kr. Jippey! haha det var jättegott men alla nästan killar i klassen stod och fjäskade för oss så att vi skulle bjuda dem med. as kul!
hoppas ni får en bar helg.
Kram Ida  

Min glass från Harrods ska inte ens berätta vad den kostade... ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar