tisdag 17 juli 2012

Snacka om lugn

hej, som några av er kanske märkte så är jag helt snurrig...
jag märker nu att jag har blandat ihop dagar för att jag är så lugn nu på sommarlovet! efter gårdagens inlägg om "The big bang theory" så märkte jag att jag hade blandat ihop dagarna, men efter att ha publicerat inlägget och stängt av datorn så orkade jag inte sätta på datorn och ändra. (man blir ju lite lat) haha. så egentligen så går de nya avsnitten idag klockan 21.00 på kanal 5. Gud vad jag blev ledsen igår, jag hade sett fram emot att se dem hela dagen och sedan när jag sätter på Tv:n så ser jag att de först är imorgon (nu idag) som de nya avsnitten går!
aja, men nu måste jag stänga av datorn för vi ska få gäster...
någon som pappa känner med familj och jag har ingen aning vilka de är. men, men jag hoppas att det blir kul! försöker blogga mer ikväll men kan tyvärr inte säga att det är säkert. Kram Ida!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar