måndag 5 mars 2012

Hej hej!

Jaa, nu är det Signe här. Jag ska ju som Ida sagt gästblogga här i två veckor. Jag är lite nybörjare på det här med bloggning men jag ska försöka så gott jag kan. :)
Vad jag förstått av lite tips är att man kan berätta om vad som helst här så jag försöker.
Som de flesta vet så hade vi just sportlov (v.9) och jag (vilket ni inte vet) gillar att åka skidor väldigt mycket! Så jag har åkt skidor från backöppningen på morgonen till början av kvällsåkningen under många dagar. Så oftast när man kommer hem till stugan efter en dag i backen så är man ganska trött (även fast man gärna skulle ha velat åka lite till:) )så då tar man en dusch, hoppar i myskläder och lägger sig framför tv:n.  Ungefär så har hela mitt sportlov varit (ibland finns några undantag). :)
Jag hoppas att alla som läser det här har haft ett lika härligt sportlov som jag!
O jag hoppas också att jag till nästa inlägg kan få koll på det här med bilder! :)

Hej svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar