torsdag 3 november 2011

IKEA

hej, idag ska jag och mamma till IKEA. Vi ska kolla på möbler till "mitt nya rum" (Vi ska göra om Malins rum för att hon har flyttat) så vi ska kolla på en heltäckningsmatta i mörkbrunt, en bäddsoffa i vit och mycket mer. Det ska bli en blandning av gäst rum och TV rum. Rummet ska för det mesta vara vitt, mörkbrunt och ljusrosa.
Så det ska bli roligt.
Varför jag inte bloggade igår var för att jag var jättetrött först gick jag och la mig jättesent i förrgår och sedan vaknade jag tidigt igår, och sedan var jag med mamma på jobbet i stan.
Så igår var jag och mamma alltså i stan det var jättemysigt först var jag med henne på hennes jobb och sedan gick vi och köpte nya gympaskor till mig och nya skidkläder till mig, efter det satte vi oss på ett väldigt mysigt fik och efter det gick vi till Panduro. så jag har haft fullt upp...
Puss Hej

Kramisar Ida <333


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar